Πέμπτη, 31 Ιανουαρίου 2013

Π. Γιαννιώτης: Διοικητής Τροχαίας Αγρινίου «Το κέντρο του Αγρινίου έχει πρόβλημα»


Ο Διοικητής Τροχαίας Αγρινίου κ. Παύλος Γιαννιώτης μιλά στα Νέα της Αιτωλοακαρνανίας
για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Τροχαία Αγρινίου όπως  το κυκλοφοριακό μποτιλιάρισμα στο κέντρο του Αγρινίου, τα διπλοπαρκαρίσματα, οι παράνομες σταθμεύσεις και ορισμένες φορές… η έλλειψη βοήθειας από την ίδια την δημοτική αστυνομία
Επίσης αναφέρετε στα «τσουχτερά» πρόστιμα του ΚΟΚ, καθώς επίσης και το πρόσφατο τραγικό τροχαίο στα Άη Βασιλιώτικα Αγρινίου που στοίχησε τη ζωή σε έναν νεαρό Ρομα 


«Η αστυνομία από τα πρόστιμα στους οδηγούς δεν παίρνει δραχμή. Πάνε όλα στους δήμους, αλλά από ότι βλέπω από το 1/3 των προστίμων κανείς δεν πάει να πληρώσει. Και κάποια στιγμή αυτά θα δοθούν στην εφορία. Προχθές διάβασα για μια κλήση στην Πάτρα, 40 ευρώ, του ήρθε χαρτί από την εφορία και συνελήφθη. 
Όσον αφορά στο ύψος των προστίμων διαφωνώ, έπρεπε να έχει γίνει μείωση των προστίμων δεδομένου ότι δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα σημερινά δεδομένα» αναφέρει ο Διοικητής Τροχαίας Αγρινίου κ. Παύλος Γιαννιώτης σε συνέντευξη που έδωσε στα Νέα της Αιτωλοακαρνανίας και στον δημοσιογράφο Βασίλη Πανόπουλο.
Και συνεχίζει «Είχα πάει προ ημερών στην Αμερική, και όταν άκουσαν εκεί ότι τα πρόστιμα για ζώνη ή για κράνος είναι αυτά, λένε καλά τέτοια πρόστιμα έχει η Ελλάδα; Δεν το πιστεύανε. Τέτοια πρόστιμα τσουχτερά. Σας μιλάω ειλικρινά, το πρόστιμο εκεί για το κράνος είναι γύρω στα 80 δολάρια».

Επίσης ο κ Γιαννιώτης αναφέρθηκε στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Τροχαία Αγρινίου αποτυπώνοντας την σημερινή τραγική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει η αστυνομία σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι «μία με δυο φορές την εβδομάδα θα μείνει αυτοκίνητο στον δρόμο είτε από ηλεκτρικό θέμα, είτε από θέμα μηχανικών βλαβών είτε από πολλά άλλα. Λάστιχα παρακαλάμε να πάρουμε, έχουμε πρόβλημα».
Τέλος ο Διοικητής της Τροχαίας Αγρινίου αναφέρθηκε και στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων όσο αφορά στο εθνικό δίκτυο, η οποία ήταν μειωμένη κατά 50% και όχι αυξημένη όπως μετέδωσαν ορισμένα μέσα ενημέρωσης.

Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη:

Ποια είναι τα βασικά προβλήματα που αντιμετωπίζετε ως τμήμα τροχαίας Αγρινίου;
Η Τροχαία έχει δύο τομείς με τους οποίους ασχολείται, πρώτον το εθνικό δίκτυο και δεύτερον το κέντρο της πόλης του Αγρινίου. Το εθνικό δίκτυο, αφότου έγινε παράκαμψη της Ιονίας Οδού, από το Κεφαλόβρυσο μέχρι την διασταύρωση που πηγαίνουμε για Κατούνα, λυθήκανε πάρα πολλά προβλήματα. Δεν έχουμε τροχαία θανατηφόρα που είχαμε στο κομμάτι αυτό, δηλαδή από το νέο νοσοκομείο Αγρινίου μέχρι την γέφυρα του Αχελώου είχαμε πάρα πολλά θανατηφόρα, παρασύρσεις πεζών διότι φωτισμός την νύχτα δεν υπήρχε. Δεν έχουμε κανένα τροχαίο ειδικά στο κομμάτι αυτό, και δεν έχουμε αυτή  την συμφόρηση που είχαμε όταν είχαμε εξόδους, Χριστούγεννα, Πάσχα κ.λ.π. Από αυτό έχουμε απαλλαγεί.
Αυτό είναι το πρώτο, το δεύτερο πρόβλημα που έχουμε σαν τροχαία Αγρινίου είναι το κέντρο της πόλης του Αγρινίου. Δηλαδή, σταθμεύσεις, δεν υπάρχουν δύο δρόμοι μεγάλοι, να πεις ότι θα μπει ένα λεωφορείο από εθνική οδό, θα φτάσει στην πλατεία του Αγρινίου, θα παρκάρει και θα κατεβάσει τον κόσμο να δει το Αγρίνιο. Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτό το πράγμα. Δεν υπάρχει περίπτωση ένα λεωφορείο μεγάλο τουριστικό να πάει στο πάρκο του Αγρινίου, που είναι από τα μεγαλύτερα που υπάρχει στα Βαλκάνια. Έχουμε πρόβλημα με το κέντρο, με τις παράνομες σταθμεύσεις, διπλοπαρκαρίσματα, η δημοτική αστυνομία βέβαια δεν μας βοηθάει όσο θα έπρεπε. Το βάρος, δηλαδή στην πλατεία, όσο αφορά στους πεζόδρομους, όσο αφορά πεζοδρόμια, Ηλία Ηλιού, το κομμάτι της Παπαστράτου από την πλατεία μέχρι επάνω την πλατεία Ειρήνης, η Χαριλάου Τρικούπη που είναι ο πεζόδρομος με τις καφετέριες, έπρεπε και κάποιος να ασχοληθεί και λίγο με την αστυνομία. Δεν την έχουμε την βοήθεια αυτή, εκτός από την ελεγχόμενη στάθμευση, εμάς όχι δεν μας έχει βοηθήσει. Γιατί είναι ο χώρος και τα αυτοκίνητα τόσα που βλέπεις ότι παρκάρουν, ενώ οι θέσεις είναι όλες πιασμένες, εγώ προσωπικά το βλέπω, δεν φτάνει για να μπορούν να παρκάρουν τα αυτοκίνητα. Για έχουμε όγκο αυτοκινήτων που κατεβαίνουν από την επαρχία. 
Καθημερινά ειδικά Δευτέρες και Παρασκευές έχουμε αρκετά αυτοκίνητα που κατεβαίνουν από τα χωριά. Έφτιαξε ο Δήμος βέβαια ένα μεγάλο πάρκινγκ, στα πρώην σφαγεία, και το βλέπετε ότι είναι άδειο. Προσπαθεί κάποιος στα 100 μέτρα στα 150 να αφήσει το αυτοκίνητο παράνομα παρά να το φέρει στο πάρκινγκ και να περπατήσει. Δεν υπάρχουν μεγάλοι δρόμοι στο Αγρίνιο για να μπορεί να υπάρχει μια κυκλοφορία, μία ροή αυτοκινήτων. Όπου και να μπεις στο Αγρίνιο έχεις πρόβλημα. Με την βροχή έχουμε πρόβλημα, ένα αυτοκίνητο αν σταματήσει δέκα λεπτά παράνομα θα υπάρξει πρόβλημα. Και έπειτα κατεβαίνουν αρκετά αυτοκίνητα από τα χωριά, έχει μεγάλη περιφέρεια το Αγρίνιο. Φανταστείτε, Δευτέρα το πρωί από Αβώρανη και Καρπενησίου τι αυτοκίνητο κατεβαίνει στο κέντρο. 
Η πόλη έχει προβλήματα, μερικές φορές χάνομαι και εγώ ο ίδιος. Αυτό είναι ένα πρόβλημα που δεν αλλάζει, φταίει η ρυμοτομία της πόλης, δεν έγιναν σωστά σχέδια από την αρχή. Βλέπουμε βέβαια ότι στην πορεία έγινε μία μελέτη όσον αφορά την κυκλοφορία και τους μονόδρομους, και σε μερικούς δρόμους δεν δώσανε προσοχή. Παράδειγμα, ένα στοπ όπως ανεβαίνουμε στην Παπαστράτου επάνω, για μένα αυτό το στοπ εκεί δεν έπρεπε να υπάρχει. Η διασταύρωση στον Μπίμπα, έχουμε κάνει σαν Τροχαία δέκα αιτήματα μέχρι τώρα και δεν μπαίνει φανάρι. Η περιμετρική, έχουμε συνέχεια συγκρούσεις στην περιμετρική, στην Μιχαλακέα στα σχολεία, όπως και στον κόμβο στα Σπρίντερ, σκέφτεσαι ποιος θα περάσει. 
Το Αγρίνιο δεν έχει μεγάλους δρόμους, ένα αστικό,  για παράδειγμα, εάν σε ένα σημείο παρκάρει ένα αυτοκίνητο θα μποτιλιάρει όλο το Αγρίνιο, και για μένα τα αστικά είναι πολύ μεγάλα για τους δρόμους του Αγρινίου, έπρεπε να υπάρχουν τα μίνι bus, να κυκλοφορούν άνετα. Αυτά τα αστικά που κυκλοφορούν τώρα είναι αδύνατον να κυκλοφορούν στην πόλη του Αγρινίου. 

Έξω από το υπεραστικό ΚΤΕΛ στην παλιά εθνική γίνονται πολλές παραβάσεις. Επαγγελματίες οδηγοί λεωφορείων και ταξί στρίβουν στην διπλή γραμμή. Αν η τροχαία βρισκόταν εκεί θα έκοβε συνέχεα πρόστιμα..
Εκεί θα έπρεπε να υπάρχει μία άλλη διάβαση. Το ΚΤΕΛ έχει γίνει πάνω στην εθνική οδό, στην Άρτα βλέπετε πόσο πιο μέσα από την εθνική οδό έχει χτιστεί το ΚΤΕΛ; Αν γίνει και το καινούριο νοσοκομείο εκεί θα έχουμε πρόβλημα όπως είναι τώρα η κατασκευή του δρόμου. Εάν δεν γίνει κάποια νησίδα, να μπουν φανάρια, να γίνει διαπλάτυνση του δρόμου, να μπει ένα ρεύμα αριστερά, όταν έρχεσαι από Μεσολόγγι, για να μπορείς και εσύ να έρθεις Αγρίνιο για να μην σε κλείσει αυτός που θα πάει στο νοσοκομείο και στο άλλο ρεύμα από κει να υπάρχουν φανάρια, να γίνει διαπλάτυνση της εθνικής οδού της παλιάς έτσι ώστε να μπορούν να μπουν μέσα. Εάν δεν γίνει αυτό θα έχουμε πρόβλημα. Φανταστείτε ότι το 1/3 των ταξί, όπως το υπολογίζω, θα έχει έδρα εκεί στο νέο νοσοκομείο. 

Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την οδηγική συμπεριφορά;
Αρκετά. Φέτος βέβαια έχουμε μείωση των τροχαίων ατυχημάτων όσο αφορά στο εθνικό δίκτυο. Μειωμένη 50% και όχι αυξημένη όπως είπαν τα κανάλια, διότι εγώ μετράω την έξοδο από την πόλη μου, φανταστείτε ότι στον κόμβο Αμφιλοχίας δεν είχαμε ουρά παραμονές Χριστουγέννων, παραμονές Πρωτοχρονιάς, 23-24 Δεκεμβρίου γιατί ήμουν εκεί, ούτε 100 μέτρα.  Που σημαίνει δηλαδή ότι είχαμε μείωση. Και έχουν μειωθεί και αρκετά από ότι βλέπω σε άλλα εθνικά δίκτυα τα θανατηφόρα τροχαία. 
Δεν είχαμε έξοδο άρα αναγκαστικά θα μειωθούν και τα τροχαία. Δείτε το κομμάτι από Κόρινθο για Πάτρα, σ΄αυτή την ημικατασκευή του εθνικού δικτύου, δεν μπορεί κανείς να αναπτύξει ταχύτητες, πόσα χρόνια έχετε να ακούσετε τα μετωπικά και θανατηφόρα που τα ακούγαμε συνέχεια. Δείτε το κομμάτι αφότου έγινε η Αθηνών-Θεσσαλονίκης πόσα χρόνια έχετε να ακούσετε θανατηφόρο; Κανένα, γιατί έγινε ο δρόμος όπως έπρεπε να γίνει, με διαπλάτυνση με νησίδα κλπ. Έχουμε μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και αυτό οφείλεται κατά ένα μέρος στην μη έξοδο των αυτοκινήτων. 
Η οικονομική κρίση δεν μπορώ να πω ότι έχει επηρεάσει, μόνο στην έξοδο των αυτοκινήτων. Πέρυσι είχαμε γράψει 1422 κράνη, φέτος έχουμε 1277. Βλέπετε κι εσείς, ότι πριν δυο χρόνια τρία δεν είχε κανείς κράνος, σιγά σιγά το 10%, φέτος πήγαν το 20% τα κράνη, το πρόστιμο είναι 350 ευρώ, δεν βγαίνει να το πληρώσει κάποιος, επομένως κι εκεί κάπου στριμώχνεται, λέει δεν τα έχω άρα θα το φορέσω. Αυξηθήκαν τα όρια ταχύτητας στα πρόστιμα, οι ζώνες επίσης είναι στα 300 ευρώ, πέρυσι είχαμε γράψει 1200, φέτος πήγαμε στις 1068, αυτό σημαίνει ότι ο κόσμος δεν φόραγε ζώνη αλλά τώρα φοράει, είναι εκατό ευρώ ο συνοδηγός και 300 για τον οδηγό. 

Πολλοί λέγανε ότι τα πρόστιμα αυτά ήταν για εισπρακτικούς λόγους. Εσείς συμφωνείτε, όταν έχει πέσει ο μέσος όρος του μισθού, να πληρώνει κάποιος πρόστιμο για το κράνος 350 ευρώ;
Η αστυνομία από τα πρόστιμα αυτά δεν παίρνει δραχμή. Πάνε όλα στους δήμους, αλλά από ότι βλέπω από το 1/3 των προστίμων κανείς δεν πάει να πληρώσει. Και κάποια στιγμή αυτά θα δοθούν στην εφορία. Προχθές διάβασα για μια κλήση στην Πάτρα, 40 ευρώ, του ήρθε χαρτί από την εφορία και συνελήφθη. 
Όσον αφορά στο ύψος των προστίμων διαφωνώ, έπρεπε να έχει γίνει μείωση των προστίμων. Αυτά τα πρόστιμα έχουν γίνει εδώ και 4 με 5 χρόνια νομίζω, όταν ήταν ο κ. Λιάπης Υπουργός Συγκοινωνιών, δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα σημερινά δεδομένα. Εάν κάποιος έχει πρόστιμο 350 ευρώ, εάν έρθει σε δέκα μέρες θα πληρώσει 175 ευρώ, εάν παίρνει έναν μισθό 500 με 600 ευρώ, που η νεολαία συνήθως πάνω από πέντε κατοστάρικα συνήθως δεν παίρνει, όσα παίρνει η ασφάλεια του αυτοκινήτου, εάν είναι ανασφάλιστο ένα αυτοκίνητο η ασφάλεια είναι 500 ευρώ το πρόστιμο και πληρώνεται εξολοκλήρου, δεν έχει 250 σε δέκα μέρες. Γράψαμε μία κοπέλα που δουλεύει στον δήμο, αυτή η κοπέλα για παράδειγμα, είχε λήξει η ασφάλεια δέκα μέρες, ξεχάστηκε, τι να την κάνεις τώρα; Πήγε την ίδια μέρα και το ασφάλισε το αυτοκίνητό της, να της βάλεις και 500 ευρώ; Βλέπω δεν υπάρχουν λεφτά, εγώ θα έλεγα να γίνει αναπροσαρμογή των προστίμων. 
Είχα πάει προ ημερών στην Αμερική, και όταν άκουσαν εκεί ότι τα πρόστιμα για ζώνη ή για κράνος είναι αυτά, λένε καλά τέτοια πρόστιμα έχει η Ελλάδα; Δεν το πιστεύανε. Τέτοια πρόστιμα τσουχτερά. Σας μιλάω ειλικρινά, το πρόστιμο εκεί για το κράνος είναι γύρω στα 80 δολάρια, με την μόνη διαφορά ξέρουν ότι εκεί δεν θα σβήσουν καθόλου κράνος. Δεν υπάρχουν αυτά που γίνονται εδώ πέρα, να φέρουν χαρτί από γιατρό, να πάρουν τηλέφωνο τον έναν, εντάξει αυτά δεν γίνονται, εκεί δεν σβήνεται η κλήση, και αυτό καλό θα ήταν να γίνει, γιατί κι εγώ δέχομαι πίεση, έρχεσαι εσύ τώρα και μου λες κύριε Γιαννιώτη ξέρεις δεν πρόλαβα, δεν πήρα το κράνος κ.α. Κι εγώ τώρα τι να κάνω; αν μου έλεγες εμένα να κάνω μία αναδιάρθρωση των προστίμων θα έλεγα ναι. Γι’ αυτό τα πρόστιμα μένουν απλήρωτα. 

Γιατί η ασφάλιση του αυτοκινήτου είναι υποχρεωτική; Έχει να κάνει με την οδηγική συμπεριφορά; Δεν έπρεπε να αποφασίζει ο οδηγός αν θα πρέπει να ασφαλίσει το αυτοκίνητο ή όχι;
Εάν εμπλακείς σε ένα τροχαίο, σοβαρό τροχαίο, και εσείς δεν έχετε ασφάλεια, εμένα ποιος θα με καλύψει και θα μου αποζημιώσει το αυτοκίνητο; Αν έχω 5000 ή 10000 ζημιά ή έχω τραυματία; Ποιος θα με καλύψει; Να πάρω από σας, τι να κάνω; Έχουμε τέτοιες περιπτώσεις. Όλοι οι ρομά ανασφάλιστοι είναι, όταν ανέλαβα στην Τροχαία, εδώ και 3 μήνες 4, λέω θα ασχοληθείτε με τους Ρομά. Δεν μπορεί ο Ρομά να βγαίνει έξω με το αυτοκίνητο και να κάνει αυτά που κάνει, αυτά που έκανε και προχθές,  που κόψαμε και χθες πάλι άλλες δύο παραβάσεις για αυτοσχέδιους αγώνες. Γιατί αν εμπλακώ εγώ με τον Ρομά, ποιος θα με καλύψει εμένα; Που θα βρω το δίκιο μου; Και για τους Ρομά, όσα αυτοκίνητα ήταν ανασφάλιστα τα πήρα στην υπηρεσία τα ακινητοποίησα και τους είπα να βγάλουν ασφάλειες και τότε να πάρουν το αυτοκίνητο. Και τους ανάγκασα, ήταν 13 από αυτούς, και τα ασφαλίσανε. Και τα ασφάλιστρα που πληρώνουμε στην Ελλάδα είναι πάμφθηνα σε σχέση με άλλες χώρες. Το εξάμηνο έξω η ασφάλεια είναι τον χρόνο γύρω στα 1200 με 1500 ευρώ. Εδώ τα ασφαλίζουν για 3 μήνες με 80 ευρώ. Αυτό δεν το δέχομαι. Τουλάχιστον 6 μήνες. 


Έχετε να μας διηγηθείτε κάποιο περιστατικό σχετικά με τη δουλειά σας και το οποίο να έχει μείνει στη μνήμη σας;
Κοιτάξτε, εγώ στην Τροχαία έχω ένα τετράμηνο, μη φανταστείτε ότι έχω πολύ καιρό, αλλά αυτό το οποίο μου έκανε εντύπωση ήταν το θανατηφόρο τροχαίο με τον Ρομά (σσ στα Αι Βασιλιώτικα Αγρινίου ), το οποίο βέβαια όταν πήγαμε εκεί και είδαμε πως έγινε αυτό το τροχαίο μες στην πόλη είναι να τρελαίνεσαι. Να βάζουν λάδια στα λάστιχα; Μέχρι και λάδια έχουν δει να βάζουν στα λάστιχα για να πατινάρει το αυτοκίνητο. Ακριβώς έτσι έγινε και το ατύχημα. Στο σημείο που πήγαμε, γύρω στα 60 μέτρα, όχι εκεί που χτύπησε το αυτοκίνητο στις μάντρες και έφυγε, δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε τι είναι κάτω. Γλιστρούσαμε κι εμείς. Ρίξανε λάδι, και μας είπε και ο κόσμος ότι έρχονται και ρίχνουν σαπουνάδες και λάδια για να κάνουν κόντρες. Ήταν μαζί στο αυτοκίνητο και ένα κοριτσάκι 15 χρονών ρομά, ο ξάδερφος και ο οδηγός. Η κοπέλα ήταν παντρεμένη με τον οδηγό, 18 χρονών ο οδηγός, ο ξάδερφος πέθανε και το κορίτσι χαροπαλεύει, αν θα ζήσει κι αυτό. Πεταχτήκαν έξω από το αυτοκίνητο και οι δύο, πλην του οδηγού. Ο οδηγός τραυματίστηκε στα πόδια, δεν έχει παρουσιαστεί ακόμη. Στα τροχαία δεν υπάρχει πρόθεση βέβαια, δεν προφυλακίζεται κανένας. 
Αυτό είναι ένα περιστατικό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση στην Τροχαία, φανταστείτε τώρα αυτό δεν το περίμενα ούτε εγώ, να κάνουν αγώνες οι ρομά και να ρίχνουν λάδια κάτω και απορρυπαντικά για να πατινάρει το αυτοκίνητο. 
Και ένα άλλο το οποίο μου έκανε εντύπωση πάλι, και με απασχόλησε όταν ήρθα εδώ και 3 μήνες περίπου, είναι με τα δίκυκλα τα μοτοποδήλατα. Αυτοσχέδιες κόντρες έξω από σχολεία, στο Παναιτώλιο ήταν μία περίπτωση, ακινητοποιήσαμε 2 με 3 δίκυκλα από αυτά, ούτε άδειες κυκλοφορίας, ούτε διπλώματα ούτε κράνη, από μιάμιση η ώρα να πηγαίνουν κόντρες έξω από το σχολείο και η διευθύντρια να μην μπορεί να κάνει μάθημα, λοιπόν την άλλη μέρα είχαμε κατάληψη στο σχολείο. Διαμαρτυρήθηκαν οι γονείς γιατί έγραφε η Τροχαία τα μηχανάκια. Ήρθε η Διευθύντρια, έκαναν παράπονα και έκαναν κατάληψη οι μαθητές μαζί με τους γονείς. Βέβαια τώρα στρίμωξε λίγο ο καιρός και έχουν εξαφανιστεί. Προσπαθείς να σώσεις τα παιδιά τους και δεν το καταλαβαίνουν. Δεν υπάρχει παιδεία. Εγώ όταν βγαίνω έξω και κόβω κλήσεις για τα κράνη, γιατί τις κόβω; Έχω πει ένα πράγμα, κράνος και ζώνη. Παραβάσεις άλλες κάνω κι εγώ, κι εσείς κάνετε. Κάποτε θα υπερβείτε το όριο ταχύτητας, κάπου θα παρκάρετε παράνομα, αλλά όταν έχω εγώ έντεκα θανατηφόρα το 2012, τα εννέα από αυτά είναι δίκυκλα που δεν χρησιμοποιούσαν κράνη. Εάν δείτε μια νεκροψία-νεκροτομή που έχουμε πάρει από το Πανεπιστημιακό στο Ρίο, βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Θα ζούσαν αυτοί.

Υπάρχει κάποιο παράπονο από την υπηρεσία;
Αυτοκίνητα δεν υπάρχουν, υπολειτουργούν όλα. Τα περισσότερα πολλές φορές μένουν στον δρόμο, ευτυχώς τα συνεργεία βοηθάνε. Έχουν κάνει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα, μία δυο φορές την εβδομάδα θα μείνει αυτοκίνητο στον δρόμο είτε από ηλεκτρικό θέμα, είτε από θέμα μηχανικών βλαβών είτε από πολλά άλλα. Λάστιχα παρακαλάμε να πάρουμε, έχουμε πρόβλημα. Με τα πρατήρια έχουμε πρόβλημα, έχουμε μόνο εδώ στο Αγρίνιο, διότι έξω μας έχουν κόψει τις συμβάσεις. Ξεκινούν από Αμφιλοχία να έρθει εδώ να γεμίσει βενζίνη και μέχρι να ξαναπάει Αμφιλοχία την έχει κάψει, ο Εμπεσός επίσης το ίδιο, ο Άγιος Βλάσης επίσης το ίδιο. Καταλαβαίνετε τι γίνεται; Και το προσωπικό είναι πεσμένο, να μην κρυβόμαστε τώρα, με τις μειώσεις δεν έχει ο άλλος την ίδια διάθεση που είχε κάποτε και εγώ δεν μπορώ σαν Διοικητής να του πω να κόψει τον λαιμό του να δουλέψει. Τώρα όλοι βασίζονται στο φιλότιμο. Δεν γίνεται αλλιώς, θα τον εξυπηρετήσεις να του δώσεις κανένα ρεπό, θα χρειαστεί κάτι, την άδειά του κ.λ.π.