Επιγραφές - ψηφιακές εκτυπώσεις

Τρίτη, 6 Σεπτεμβρίου 2016

Τρόφιμα για να σας βοηθήσουν να μειώσετε την LDL ( «κακή») χοληστερόλη

Δεν είναι μυστικό ότι ορισμένες τροφές μπορεί να σας βοηθήσουν να μειώσετε τα επίπεδα της LDL ( «κακή») χοληστερόλης, η οποία προκαλεί μια συσσώρευση πλάκας στις αρτηρίες που οδηγεί σε καρδιακή νόσο, καρδιακές προσβολές και εγκεφαλικά επεισόδια. Αλλά τι μπορεί να σας εκπλήξει είναι ότι πολλά από αυτά τα τρόφιμα είναι νόστιμο και εύκολο να ενσωματωθούν στην καθημερινά σας γεύματα χωρίς να θυσιάζετε  τη γεύση ή διασκέδαση.


Μαύρη σοκολάτα: Περιέχει φλαβονοειδή (αντιοξειδωτικές ουσίες) που βοηθούν στην μείωση των επιπέδων της LDL χοληστερόλης. Απλά φροντίστε να την καταναλώνετε με μέτρο, επειδή η σοκολάτα έχει επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε κορεσμένα λίπη και ζάχαρη. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε σκούρα, άγλυκη σκόνη κακάο στη μαγειρική σας, για εξίσου καλά αποτελέσματα.


Αβοκάντο: Περιέχει ελαϊκό οξύ, το οποίο βοηθά στην μείωση της κακής χοληστερόλης στο αίμα σας. Επίσης, το έλαιο από αβοκάντο, το οποίο έχει μια λεπτή, γλυκιά γεύση, μπορεί επίσης να αντικαταστήσει άλλα έλαια στην μαγειρική.






ΜΙΚΡΟΒΑ ΧΡ. ΑΝΤΖΥ MD - Δερματολόγος - Αφροδισιολόγος
Κόκκινο κρασί: Το κόκκινο κρασί περιέχει ρεσβερατρόλη, μια ουσία που βρίσκεται στην κόκκινη φλούδα των σταφυλιών και η οποία μπορεί να προστατεύσει τα αιμοφόρα αγγεία από την δημιουργία θρόμβων, ενώ ταυτόχρονα μειώνει την LDL χοληστερόλη.




Μαύρο και πράσινο τσάι: Τόσο το μαύρο, όσο και το πράσινο τσάι περιέχει ισχυρά αντιοξειδωτικά που μπορούν να μειώσουν τα επίπεδα χοληστερόλης. Το πράσινο τσάι περιέχει συνήθως περισσότερες από αυτές τις αντιοξειδωτικές ουσίες, καθώς προέρχεται από φύλλα δεν έχουν υποστεί ζύμωση και είναι λιγότερο επεξεργασμένα.

Ξηροί καρποί: Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, οπότε τα αμύγδαλα, τα καρύδια και τα φιστίκια μπορούν να σας βοηθήσουν στην μείωση των επιπέδων της LDL χοληστερόλης. Απλά, αποφύγετε τους αλατισμένους ξηρούς καρπούς και μην υπερβαίνετε τα 40γρ την ημέρα, επειδή οι ξηροί καρποί έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε θερμίδες.

Υγιεινά δημητριακά ολικής αλέσεως

Κριθάρι, αλεύρι βρώμης και καστανό ρύζι έχουν πολλές διαλυτές φυτικές ίνες, η οποία έχει αποδειχθεί ότι μειώνουν την LDL χοληστερόλη με τη μείωση της απορρόφησης της χοληστερόλης στο αίμα σας.Δοκιμάστε την εναλλαγή από την τακτική ζυμαρικά σας για την έκδοση ολικής αλέσεως, ή να χρησιμοποιήσετε το καστανό ρύζι αντί για λευκό. Να δώσει μια επιπλέον λάκτισμα χοληστερόλη-busting, κορυφή πρωί πλιγούρι βρώμης σας με φρούτα πλούσια σε φυτικές ίνες, όπως μπανάνες ή τα μήλα.

Ψάρια όπως ο σολομός, κιτρινόπτερος τόνος, οι σαρδέλες, και ιππόγλωσσα είναι όλα πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία μειώνουν τα τριγλυκερίδια στο αίμα. Στόχος για 8 ουγγιές του ψαριού την εβδομάδα, και ψήνουμε ή σχάρα τα ψάρια - δεν το τηγανίζουμε - για να το κρατήσει υγιές.




Μαύρα φασόλια, φασόλια, φακές, OH μου! Όλα είναι πλούσια σε διαλυτές φυτικές ίνες, η οποία συνδέεται με τη χοληστερόλη στο αίμα και το μετακινεί από το σώμα.Πρόσφατες μελέτες δείχνουν τρώει 4,5 ουγγιές φασόλια την ημέρα μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της LDL κατά 5 τοις εκατό. Δοκιμάστε το μαύρο burritos φασολιών, ή βουτιά μερικά λαχανικά στον χούμους, το οποίο γίνεται με ρεβίθια, για ένα απογευματινό σνακ. Ή δοκιμάστε αυτό το Καραμελωμένα Κρεμμύδια και λευκό φασόλι Flatbread - φασόλια είναι τόσο ευέλικτο, οι δυνατότητες είναι ατελείωτες.

πηγη webmd.com