Τετάρτη, 26 Ιουλίου 2017

Μπήκε οριστικό τέλος στον "εφιάλτη" των στροφών του Μενιδίου. Σε μιάμιση ώρα η διαδρομή Αντίρριο-Ιωάννινα.

Παραδόθηκε στην κυκλοφορία το τμήμα της Ιόνιας Οδού από τον ανισόπεδο κόμβο Αμφιλοχίας μέχρι την παράκαμψη (Σελλάδες) Άρτας.

Η παράδοση του τμήματος Αμφιλοχία-Παράκαμψη Άρτας (Σελλάδες) φέρνει τον αυτοκινητόδρομο μέχρι την Άρτα. Πρόκειται για τμήμα μήκους 27χλμ, που θα  δημιουργήσει μαζί με το ήδη σε λειτουργία, ένα ενιαίο αυτοκινητόδρομο από το Αντίρριο μέχρι την Πέρδικα, μήκους 182χλμ.
 
Το τμήμα θα καλύπτεται πλέον σε 20 λεπτά, μειώνοντας το χρόνο στο μισό, ενώ θα σημάνει και την περαιτέρω μείωση της χρονοαπόστασης Αθήνα-Γιάννενα σε 3 ώρες και 40 λεπτά.
 
Επιπλέον, με την παράδοση του τμήματος αυξάνεται και η ασφάλεια των οδηγών, αφού καταργούνται οι πολλαπλές στροφές στις περιοχές του Μενιδίου, που οδηγούσαν όχι μόνο σε μεγάλες χρονικές καθυστερήσεις, αλλά και σε πολλά ατυχήματα.
Τα εγκαίνια αναμένεται να τελεστούν στις 12.30 το μεσημέρι παρουσία του Υπουργού Υποδομών Χρήστου Σπίρτζη και τοπικών παραγόντων.

Εμπλουτίζετε καθημερινά με νέες επιχειρήσεις το έντυπο ποικίλης ύλης (τεύχος 2) με την ονομασία ΄΄Η ΙΟΝΙΑ οδός μας ενώνει΄΄

Tο δεύτερο έντυπο ποικίλης ύλης με την ονομασία ΄΄Η ΙΟΝΙΑ οδός μας ενώνει΄΄ βρίσκεται σε στάδιο επεξεργασίας και εμπλουτίζετε καθημερινά με νέες επιχειρήσεις της Αιτωλοακαρνανίας, Άρτας, Πρέβεζας, Ιωαννίνων (για την έντυπη μορφή) και θα διανέμετε δωρεάν σε κομβικά σημεία των παραπάνω Νομών.
Ο αυτοκινητόδρομος ΄΄ ΙΟΝΙΑ οδός΄΄ έχει τεράστια σημασία- κοινωνική και αναπτυξιακή, αφού:

Συνδέει όλη τη Δυτική Ελλάδα αναβαθμίζοντας σημαντικά αστικά και αγροτικά κέντρα όπως τα Ιωάννινα, την Άρτα και το Αγρίνιο.

Προσφέρει επαρκέστερη σύνδεση των λιμανιών Πάτρας, Αστακού και Ηγουμενίτσας.

Συμβάλλει στην ευρύτερη ανάπτυξη της περιοχής βελτιώνοντας την προσβασιμότητα σε περιοχές με υψηλό τουριστικό και αρχαιολογικό ενδιαφέρον, αφού με την ολοκλήρωση της κατασκευής της, το ταξίδι από Αντίρριο έως και Ιωάννινα θα διαρκεί 1 ώρα και 40 λεπτά σε σχέση με τις 3 ώρες και 30 λεπτά σήμερα.


Εμείς από την μεριά μας εκδίδοντας και διανέμοντας διάφορα έντυπα δωρεάν συμβάλουμε στην γνωστοποίηση των επιχειρήσεων, τα αξιοθέατα, τους τουριστικούς προορισμούς κάθε πόλης πού προσεγγίζει ο νέος αυτοκινητόδρομος και δημιουργούμε μια κοινωνική δικτύωση προς όφελος των επιχειρήσεων και των καταναλωτών.

Η κάθε μας προσπάθεια υποστηρίζετε από τον ηλεκτρονικό τύπο καθώς και από όλα τα social media ώστε να έχουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα πού είναι η αλματώδης ανάπτυξη των παραπάνω περιοχών.

Για την καταχώρηση σας μπορείτε να επικοινωνείτε με το τηλ. 6944708152 - 6907022418 όλες τις ώρες.

Μπαρδάκης Παναγιώτης

Εξειδικευμένος Σύμβουλος Προώθησης Επιχειρήσεων
Πλατεία Δημοκρατίας 1, 1ος όροφος, Αγρίνιο
Τηλ. 26410 30910 – 6944 708152 - 6907022418


Πλέον, μένει σε εκκρεμότητα μόνο το τελευταίο τμήμα Πέρδικα-Εγνατία, με το οποίο ολοκληρώνεται πλήρως ο αυτοκινητόδρομος.
 
Πρόκειται για το βόρειο άκρο του αυτοκινητόδρομου, μήκους 14 χλμ, το οποίο αναμένεται να δοθεί σε λειτουργία στις αρχές Αυγούστου. Τα εγκαίνια του αυτοκινητοδρόμου, μετά και την ολοκλήρωση και του εναπομείναντος τμήματος, αναμένεται να πραγματοποιηθούν τέλη Αυγούστου, παρουσία του πρωθυπουργού.


Χρ. Σπίρτζης: Εξετάζονται φθηνότερα διόδια με επέκταση του χρόνου παραχώρησης - εντός του 2017 ο διαγωνισμός για τα αναλογικά διόδια


Εγκατάσταση του ηλεκτρονικού αναλογικού συστήματος διοδίων εντός του 2018 σχεδιάζει η κυβέρνηση, ενώ εξετάζεται πρόταση για μεταβλητό χρόνο παραχώρησης τμημάτων του οδικού δικτύου, προκειμένου να κρατηθούν πιο χαμηλά οι τιμές των διοδίων, είπε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης Στο Κόκκινο και το Στάθη Σχινά.















Αναφερόμενος στο μεγάλο κόστος των διοδίων με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης του τμήματος της Ιόνιας Οδού από το Ρίο μέχρι τα Ιωάννινα, ο κ. Σπίρτζης σχολίασε ότι «δυστυχώς τα διόδια δεν είναι μόνο στη Γέφυρα ακριβά, είναι και στους αυτοκινητόδρομους, γιατί αυτοί που έκαναν τους διαγωνισμούς και τις συμβάσεις το 2006-2007 και αυτοί που έκαναν τις αναθεωρήσεις το 2013, το μόνο που δεν φρόνισαν ήταν να υπάρχουν κοινωνικοί συντελεστές, άλλοι τρόποι για να χαμηλώσεις το ύψος των διοδίων προς τους πολίτες, να βρεις άλλες τεχνοκρατικές λύσεις για να είναι βιώσιμα τα έργα. Το μόνο που τους ένοιαζε ήταν να "βγαίνουν" τα έργα τεχνοοικονομικά, να διασφαλιστούν οι τράπεζες που χρηματοδοτούν τα έργα, όχι οι πολίτες που τα χρησιμοποιούν».
«Έχουμε πει ότι για εμάς τα έργα δεν τελειώνουν με την ολοκλήρωση ... αλλά όταν εγκατασταθεί το αναλογικό σύστημα διοδίων, για να μειώσουμε το ύψος χρέωσης ανά χιλιόμετρο», συνέχισε ο κ. Σπίρτζης και υπογράμμισε δύο στόχους:
  • μέχρι το τέλος του χρόνου να γίνει ο διαγωνισμός για το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα διοδίων και μέσα στο 2018 να αρχίσει η εγκατάστασή του και να ολοκληρωθεί σε αρκετούς από τους οδικούς άξονες
  • μέσω διαπραγματεύσεων κυρίως με τις τράπεζες που έχουν χρηματοδοτήσει έργα, να βρεθεί μοντέλο που θα μειώσει τα διόδια και θα έχει άλλες μεταβλητές.
Διευκρινίζοντας το δεύτερο, ο υπουργός είπε ότι «αυτή την στιγμή επεξεργαζόμαστε τις σχετικές προτάσεις για να δώσουμε συγκεκριμένες λύσεις, όπως το να μπορεί να είναι μεταβλητό μέγεθος ο χρόνος της παραχώρησης, δηλαδή να αυξάνεται όταν μειώνεται ο κυκλοφοριακός φόρτος όπως σε περιόδους κρίσης, προκειμένου να κρατηθούν πιο χαμηλά οι τιμές των διοδίων, ενώ αντίστοιχα να μειώνεται ο χρόνος όταν αυξάνεται ο κυκλοφοριακός φόρτος».








Ολοκληρώνεται το τμήμα Ρίο - Ιωάννινα, αρχές Σεπτεμβρίου τα εγκαίνια από τον πρωθυπουργό

Νωρίτερα, με αφορμή την παράδοση του τμήματος Αμφιλοχία-Παράκαμψη Άρτας, ο κ. Σπίρτζης σημείωσε ότι «το τμήμα της Ιόνιας Οδού από το Ρίο ως τα Ιωάννινα τελειώνει, μένει μόνο να παραδοθεί τις επόμενες ημέρες η διασταύρωση και ένα μικρό τμήμα στον κόμβο με την Εγνατία ... στη συνέχεια, λειτουργικά τελειώνει η περίοδος κατασκευής στις 31 Αυγούστου ... και θα γίνουν τα εγκαίνια από τον πρωθυπουργό στις αρχές Σεπτεμβρίου».

«Με την ολοκλήρωση του έργου, από το Ρίο ως τα Ιωάννινα ένας οδηγός θα κάνει από 1,5 ως 2 ώρες ... είναι ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο για τη Δυτική Ελλάδα και την Ήπειρο, τη βγάζει από την απομόνωση. Επιτέλους, μπορεί να έχει το δικό της μερίδιο στη δίκαιη ανάπτυξη της χώρας ... τόσο στις παραγωγικές δομές που πρέπει να  αναπτυχθούν στην πρωτογενή παραγωγή και τη μεταποίηση όσο και στις υπηρεσίες», όπως τόνισε ο υπουργός.

Ο κ. Σπίρτζης τόνισε ότι «για την προσπάθεια να φτιαχτεί επιτέλους εθνικό σχέδιο για τη δίκαιη ανάπτυξη και την παραγωγική ανασυγκρότηση, προαπαιτούμενο ήταν να υπάρχουν οι βασικές υποδομές στη χώρα. Οι οδικές υποδομές έχουν ένα ακόμη σχέδιο για να ολοκληρωθούν παντού, το μέλημά μας είναι να ολοκληρώσουμε τις σιδηροδρομικές υποδομές στη χώρα, ώστε να αξιοποιηθούν όλα τα λιμάνια, να γίνουν όλα τα εμπορευματικά κέντρα που χρειαζόμαστε, να μπορεί η Ελλάδα να γίνει κόμβος συνδυασμένων μεταφορών, όχι μόνο για να αξιοποιήσει τη γεωγραφική της θέση αλλά για να προσελκύσει παραγωγικές δραστηριότητες και επενδύσεις που θα μας δώσουν πολύ μεγάλη υπεραξία».